10 juli 2014

Sexleksaker.

Har haft planer på att varje månad köpa hem en ny leksak eftersom mannen tycker att det är extremt sexigt att se mig leka med något eller att veta att jag gjort det när han jobbat eller sitter och spelar i ett annat rum. Vi har länge pratat om att köpa hem både leksaker och sexiga underkläder för att krydda vårt sexliv lite mer när vi är ensamma. Då slog det mig att när jag ändå köper nya leksaker kan jag utnyttja denna bloggen lite, eftersom jag tycker om att tipsa andra och saker och utvärdera grejer så tänkte jag skriva lite om leksakerna här.

Tänkte att varje månad köper jag en ny leksaker och samtidigt så blir det i slutet av varje månad en recension här på bloggen. Vad tycker ni läsare om det?

2 kommentarer:

  1. Absolut med din talang att återberätta kommer det bli fantastiska recensioner.

    SvaraRadera
  2. Ser att du har piercad bröstvårta. Jag är med riktigt sugen! Kan du rekommendera det? ;)
    /PUMAN

    p.s. Mitt senaste inlägg handlar om att ha sex på en offentlig parkering i en bil ;)

    SvaraRadera