25 maj 2014

Kort sexig stund.

För några dagar sedan fick vi besök av en man som jag har haft kontakt med i några månader, han har gett mig saker för att vara snäll och bidragit ekonomiskt när vi har haft det kämpigt. Har inte varit krav ifrån mig på något sätt men har ändå känt att det minsta jag kan göra för honom är att låta honom njuta lite. Vi fick kontakt via en sida för sexkontakter så att det fanns attraktion ifrån hans sida var ju inget man behövde fundera över direkt då han överöst mig med komplimanger. Denna gång när han kom på besök hade jag och mannen pratat om att det skulle bli av, att något sexuellt skulle hända eftersom det varit så svårt med tid för oss och det äntligen funkade för alla parter.

Så han kom hit med lite grejer som han hade lovat mig, eller rätt mycket saker faktiskt, och jag hade lovat att i alla fall bjuda på fika men även sagt att det kunde bli överraskning på det hela. Han påpekade åter igen att det inte var några krav i från hans sida att det skulle bli något sexuellt utan det skulle kännas bra för mig. Denna gången kändes det bra även att jag var en hel del nervös, eftersom han är ett antal år äldre än mig om man säger så.

Vi fikade i alla fall och pratade och sedan började både min man och G bli sugen så det var väl dags tänkte jag. Han följde mig in till sovrummet och sängen för att där klä av sig och bekvämt lägga sig i sängen. Jag klädde också av mig och sedan lade jag mig bekvämt bredvid honom, full av nervositet och osäkerhet. Han började röra vid mig och drog mig närmare så han kunde kyssa mig. Jag kände mig fortfarande nervös även om det började släppa, dock ville det inte riktigt ge med sig och jag visste inte vad jag skulle göra med honom. Jag började i alla fall smeka honom även att det kändes lite konstigt, hela kemin vad lustig även att det var väldigt tändande.

Efter att vi legat ett tag och smekt varandra så bestämde jag mig för att jag skulle rida honom lite så att det hände något. Jag hann inte rida många minuter, tyvärr, innan han kom i mig. Jag fortsatte att rida lite eftersom den fortfarande stod upp, men det kändes inte riktigt rätt då. Jag la mig bredvid, vi kysstes lite och smekte varandra men sedan klev jag ur sängen och gick in i duschen för att tvätta av mig. Han klädde på sig och sedan gick han ut för att åka hem..

Nästan direkt efter att han gått så hoppade jag på min man för att rida honom lite då jag var väldigt blöt fortfarande, trots att jag noga hade tvättat bort all sperma så gick det fort för mina härliga safter att sippra ut igen. Vi pausade i allt det sköna för att äta lunch, eftersom jag efter lunchen hade bjudit hem ännu en kille.

Denna killen hade jag träffat och varit med en gång innan, men det var innan nyår och sedan dess har vi inte haft kontakt. Hur som helst så hade det blivit aktuellt med att ta upp kontakten igen och eventuellt få in lite träffar framöver eftersom vi båda njöt av varandra. Så när vi hade ätit och jag snabbt städat i ordning lite hemma eftersom jag direkt efter vårt sexiga möte skulle iväg. När jag precis var klar med städningen så ringde det på dörren, jag öppnade och gick sedan in i sovrummet. Han kom tätt efter mig, frågade hur det var och jag han knappt svara färdigt innan han kysste mig och började smeka mig.

Båda ville att det skulle gå snabbt tills vi var nakna så vi tog av varandra kläderna väldigt fort, sedan lade han mig ner i sängen och började slicka mig. Jag njöt för fullt och gillade verkligen hur hans tunga behandlade mig. Han slickade mig länge och jag var nära på att komma några gånger, men jag började längta efter att ha hans kuk inuti mig. När jag hade legat och längtat ett tag kröp han upp och tryckte in den i mig. Det var underbart skönt och jag fundera över varför det tagit så lång tid sedan förra träffen. Vi njöt riktigt ordentligt och efter en stund ändrade vi ställning så att jag stod på alla fyra.

Det tog inte lång stund innan han sa att han var på väg att komma och undrade om han fick komma i mig, tanken var egentligen att han skulle komma i min mun men jag sa okej till att han kunde komma i mig. När han var riktigt nära började jag känna hur det närmade sig och när han sprutade mig full kände jag varenda liten ryckning i hans kuk och jag riktigt kände hur han fyllde min fitta full. Sedan var det dags för honom att gå och jag hoppade in i duschen för att lite snabbt fräscha till mig innan jag skulle iväg.

1 kommentar: