11 maj 2014

Betalning för piercing.

En person som jag och min man haft kontakt med ett tag som vi träffade via en gemensam vän och som även har piercat mig hörde av sig under förra torsdagen och undrade om jag inte ville ha någon ny piercing. Hade länge funderat över att pierca mina bröstvårtor men min man har varit tveksam till hur det skulle vara att nafsa i dom med ett smycke där, så har låtit bli. När Piercing hörde av sig och frågade sa jag till min man att det är enda stället jag kan tänka mig just nu, min kära man erkände då att han faktiskt funderat lite över det och kände att det kanske kunde vara sexigt på mig.

Så vi bestämde att under kvällen skulle han komma förbi för att först få betalning av mig, alltså en avsugning och sedan skulle han pierca min bröstvårta.


Runt fem tiden på kvällen så kom han förbi, eftersom det var ett tag sedan vi hade träffat honom blev lite chockade över att han hade förändrats en del sedan sist. Jag var såklart nervös eftersom denna man hade jag tidigare inte varit med utan varje gång det har varit planerat att hända något så har det kommit något i vägen eller så har det inte känts rätt för mig. Fast nu ville jag verkligen detta och jag ville absolut få min piercing, även att han sa att en avsugning inte var nödvändig så kände jag att det var det minsta jag kunde ge honom. Hade min mens så han kunde inte direkt få mer..

Hur som helst så öppnade jag dörren utan tröja eller BH eftersom han hade frågat om jag kunde vara topless under tiden jag sög honom och det skulle ju ändå av efteråt. Så där stod jag beredd att hjälpa killen att komma i min mun.

Vi tre pratade lite allmänt om olika saker och sådär, under tiden stod han och tog av sig sina kläder och frågade sedan snällt vart han skulle placera sig. Så jag sa att han kunde lägga sig tvärs över sängen så att min man skulle kunna titta när jag gav denna man en skön avsugning. När han hade lagt sig tillrätta i sängen så satte jag mig på knä på golvet framför honom och tog hans kuk i min mun och började suga den, den blev snabbt hård och jag gillade känslan av hur den växte i min mun.

Jag sög länge och det rann mycket saliv ur min mun, vilket det ofta gör när jag suger en kille, och samtidigt runkade jag lite löst för att det skulle ge mer njutning. Efter en lång stund så började jag få ont i nacken av att sitta på det sättet jag satt och huvudvärk kom sakta krypande. Kände besvikelsen rinna över mig eftersom jag vill få honom att spruta, ville svälja varenda droppe av hans sperma.

Eftersom smärtan inte ville ge med sig så rörde jag mig sakta uppifrån golvet och lade mig ner i sängen, jag låg där ett tag och masserade min nacke och funderade om jag skulle klara av att suga mannen tills han sprutade eller om jag skulle vara tvungen att ge upp, vilket jag inte gillar att göra. Hur som helst så flyttade han sig så att hans kuk var framför mitt ansikte igen och jag kunde inte motstå att suga. Jag la mig så att det inte gjorde ont för nacken och började återigen att tillfredsställa honom och denna gången sög jag bara, eftersom han tog bort mina händer. Till och från när jag fick ont och slutade suga så munknullade han mig istället, jag gillade det extremt mycket och längtade tills han skulle fylla min mun. Även denna gången tog det lång tid och jag började återigen få ont i nacken så jag flyttade upp i sängen och la kuddar under huvudet och sedan fortsatte vi.

Det tog lång tid ifrån att vi hade startat och till slut började han runka för att det skulle komma till finalen. Jag sög emellanåt och hoppades på att han snart skulle komma. Efter en liten stunds runkande så stoppade han in den i min mun igen och avslutade det hela med ett stort sprut, det var riktigt mycket som fyllde min mun och jag var osäker på om jag skulle klara av att svälja allt. Fast jag lyckades och jag gillade det.

Efteråt gick jag och sköljde min mun lite och han fixade fram allt som behövdes för att kunna pierca min bröstvårta. Jag var inte ett dugg nervös inför det utan jag ville bara att det skulle ske eftersom jag personligen tycker att det är otroligt sexigt med tjejer som har piercade bröstvårtor och jag kände att om jag hade fixat det kanske jag kunde känna mig ännu mer sexig. När allt var fixat och han skulle köra igenom kanylen blev jag däremot rädd, fast jag gjorde det och har nu en piercad bröstvårta. Jag känner mig otroligt sexig och min man tycker faktiskt om det. Så snart ska jag även göra den andra, men vi får se vilken betalning det blir för den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar