3 maj 2014

Sperma till efterätt..

Oj, helgen har gått väldigt fort och det har hunnit hända tre sexiga saker att berätta om. Kommer skriva dom i tur och ordning och så detaljerat som möjligt. Tror inte ni är så många som läser min blogg ännu, så därför har jag inte känt behovet av att skriva direkt efter händelserna och dessutom har jag inte orkat sitta så mycket vid datorn men nu tänkte jag skriva lite i alla fall.

Börjar med det som hände i Torsdags strax efter lunch. Jag var riktigt sugen på att suga så jag skrev till en av mina KK och kollade om han ville komma förbi. Som tur var hade han tid så det var inga problem. Min man var såklart också hemma för att se mig tillfredsställa min KK och det var första gången dom träffades IRL.Innan har min man bara lyssnat och sett mig via cam tillsammans med denna man.

Hur som helst så kom han förbi strax efter 13 för att få sig en riktigt skön avsugning av mig. Först pratade min man och han lite eftersom att dom skulle känna av kemin, det måste ju trots allt funka mellan min man och min KK också för att det ska vara ett lyckat möte. Under tiden dom pratade började min KK att klä av sig, jag kommer att kalla honom för K framöver. K satte sig bekvämt i soffan och jag ställe mig på knä framför honom för att börja suga honom hård. Tyvärr var det inte lika lätt gjort eftersom han var nervös över att min man kollade. Jag sög ett bra tag och den blev bara lite halvhård, så K tog över och runkade den lite hårdare.

När den hade lyckats bli hård så sög jag honom ett bra tag och älskade varje sekund av det. Längtade tills hans sperma skulle fylla min mun som efterrätt på den lunch jag åt ett litet tag innan han kom. Det var svårt att få honom att verkligen bli stenhård och dessutom spruta. Så tyvärr tog han själv och runkade det sista, men när han kom tog jag snabbt hans riktigt stenhårda kuk i min mun och han fyllde min mun med riktigt mycket sperma. Det var nästan svårt att svälja, men jag svalde varenda droppe och det var riktigt gott.

Sedan klädde han på sig, tackade för en skön avsugning och gick igen. Och vårt normala familjeliv fortsatte som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar