22 maj 2014

Två killar på kort tid.

Häromdagen var en dag då jag var extremt kåt, har visserligen ofta sådana dagar men inte alla dagar känner jag för att träffa många människor. Just denna kväll ville jag verkligen hitta på något extra, min man hade skrivit med en kille på kik som jag fått kontakt med på en annan sida, och han sprutade mycket vilket är något som lockar mig massor. Är galen i sperma och en kille som sprutar mycket har jag alltid velat testa, så det var ju klart att en träff med denna kille skulle ske under kvällen men det var inte bestämt när.

Först var jag tvungen att fixa lite saker och dessutom hämta en ny stav till min bröstvårtspiercing eftersom den andra var för kort. Eftersom han som piercat mig endast hade fått känna min mun började det bli lockande att låta honom känna min fitta också, dessutom ville jag gärna känna hans kuk i mig. Så jag och mannen bestämde att han skulle lyssna via telefon när jag åkte dit och sedan skulle vi få njuta lite av vandra som försmak till en dag när vi båda hade lite mer tid. Så jag cyklade dit och då klev han upp ur badet, så han var fräsch och ren när jag kom dit. Vi började med att känna på varandra och smeka lite, samtidigt sa mannen att jag hade en halvtimme på mig innan jag skulle träffa sprutaren. Han gick ner på knä på golvet och särade mina ben och började slicka mig. Det var riktigt skönt. Han tittade upp på mig och frågade om jag ville ha mer och det var klart jag ville det, så han bad mig lägga mig ner på en bänk som är avsedd för att pierca i och det var lite bökigt att komma ner, men jag lyckades. Sedan slickade han mig ett bra tag och det var riktigt skönt, sedan beordrade min man mig att säga att jag ville ha hans kuk i mig så jag gjorde och jag fick ställa mig och han lade sig ner i stället och jag gränslade honom. Det var lite bökigt att få in den först eftersom han var småfuktig efter badet och det gör det ju alltid lite svårare. Efter ett tag bytte vi ställning till doggy, då fick han hämta lite glidmedel för att det skulle fungera, men sedan gick det lätt. Skönt var det och jag kunde inte låta blir att stöna. Helt plötsligt sa min man att det var dags att avsluta så jag drog på mig mina byxor, hade inte trosor på mig. Sedan fick jag den nya staven och cyklade hem, sprang in och bytte om till superkorta shorts och slängde av mig min BH för att sedan möta nästa person.

Jag gick ut för att möta honom och det var lite små kyligt så jag huttrade lite. Personen jag träffade var väldigt trevlig och hade tydligen var sugen på mig hela dagen så han var glad över att träffa mig. Dessutom hade vi länge sagt att vi skulle ses men det hade aldrig blivit tillfälle för det innan. Han gav mig mycket komplimanger och jag rodnar alltid av det eftersom jag fortfarande ha lite dåligt självförtroende och dessutom inte är van vid att killar finner mig så attraktiv som jag lärt mig under dessa år. Hur som helst gick vi hem emot mitt och när jag gick genom dörren kommenterade han att jag hade en läcker häck, då blev jag lycklig. Tyvärr hade han sagt att vid sex ville han ha kondom, något som jag finner så avtändande att jag torkar och det fungerar inte att ha sex. Så det blev inte på tal om utan jag skulle bara suga honom, visserligen inte mig något emot, ville ha hans stora sats i mun och ansikte ändå.

Han satte sig ner i soffan och jag började smeka honom utanpå byxorna för att snabbt känna hur hans kuk styvnade. Älskar den känslan under min lilla hand.Min man bad mig klä av mig mina kläder så det gjorde jag. Efter ett tag tog jag fram den och började runka honom och han stönade mycket och verkade gilla det. Efter ett tag kunde jag inte låta bli utan jag kröp ner för att suga honom, jag stod på knä framför honom och tog hans hårda kuk i min mun. Samtidigt som jag sög honom så ställde sig min man bakom mig och smekte mig lite, jag var så blöt så han sa åt mig att låta sprutaren på känna på mig. Jag ställe mig upp så han kunde känna och han slickade även av sina fingrar efteråt, och jag var verkligen extremt blöt där nere.

Sedan satte jag mig ner och fortsatte att suga samtidigt som min man knullade mig, sprutaren stönade väldigt mycket och sa hela tiden att det var otroligt skönt. Efter ett litet tag satte sig min man i soffan igen och jag fortsatte att suga, jag älskade att suga hans kuk och jag längtade tills jag skulle få sperman över mig. Han frågade om jag ville bli slickad och det tackar jag aldrig nej till, jag älskar att bli slickad och det är extremt sexigt när en kille älskar att göra det. Så jag satte mig bekvämt i soffan medan slickade i sig alla mina safter, det var riktigt skönt. Sedan frågade han om jag vill testa 69:an i soffan, trodde det skulle bli bökigt men det var lättare än jag trodde, tycker faktiskt det var mer bekvämt än i en säng. Så jag sög ordentligt samtidigt som han slickade i sig mina safter. Han stönade extremt mycket och vibrationerna ifrån hans stön var riktigt skönt när han slickade mig. Efter ett tag sa han att var nära att komma så jag ställde mig upp och satte mig mitt på golvet för att inte soffa och matta skulle få fläckar.

Han ställde sig framför och jag sög lite till, sedan tog han över och runkade tills han kom över hela mitt ansikte och min mun.Det var riktigt mycket och jag svalde en del av det. Det kommer i mitt hår och massor på golvet. Det var så otroligt sexigt och upphetsande så jag ville nästa suga så att han sprutade igen och igen och igen. Jag visste att jag älskade sperma, men inte såhär mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar